بالصور.. إيمي سالم تعرب عن سعادتها بالعمل مع عمرو سعد، وتشيد بفيلم "مولانا" - دوشة فن دوشة فن - بالصور.. إيمي سالم تعرب عن سعادتها بالعمل مع عمرو سعد، وتشيد بفيلم "مولانا" بالصور.. إيمي سالم تعرب عن سعادتها بالعمل مع عمرو سعد، وتشيد بفيلم "مولانا" - دوشة فن دوشة فن - بالصور.. إيمي سالم تعرب عن سعادتها بالعمل مع عمرو سعد، وتشيد بفيلم "مولانا" أخبار

بالصور.. إيمي سالم تعرب عن سعادتها بالعمل مع عمرو سعد، وتشيد بفيلم "مولانا"

الكاتب : منه الله صفوت
الثلاثاء 02 مايو 2017 - 22:35 مساءً
بالصور.. إيمي سالم تعرب عن سعادتها بالعمل مع عمرو سعد، وتشيد بفيلم "مولانا"

تواصل الفنانة إيمي سالم  تصوير مشاهدها في مسلسل "وضع أمني" مع النجم عمرو سعد ، وهو من المقرر أن يشارك في الماراثون الرمضاني المقبل.

 

كما أعربت "إيمي" عن سعادتها بالعمل مع الفنان عمر سعد، مشيرةً أنه فنان خلوق، عاشقاً لعمله، وأشادة بفيلمه الأخير "مولانا".

 

وعلقت قائلة: "انا طول عمري بحب تمثيلك و انبهرت اكتر بعد فيلم مولانا .. و ربنا كتبلي اكون معاك في مسلسلك  اللي جاي في رمضان أن شاء الله .. و اقرب منك و اعرفك شخصيا".

 

وتابعت: واتصدم بانسان صعب يكون موجود بكل المواصفات دي في شخص واحد .. خلوق و مثقف جداااا .. حساس ..عاشق لكل تفاصيل عمله.. على طول بيشتغل على نفسه للاحسن  .. محترم .. بيحب الخير لكل الناس .. و بيحب يعلى كل اللي حواليه .. كريم في أخلاقه و تصرفاته .. طيب وواضح و صريح". 

 

وأختتمت:" ربنا يزيدك من نجاح و خير لأنك تستاهل اكتر من كده .. عمرو سعد مش بس مشخصاتي شاطر .. لا ...ده راجل بجميع المقاييس".

 

"وضع أمني" بطولة عمرو سعد، رياض الخولي، صلاح عبدالله، ريهام حجاج، إيمي سالم، رانيا منصور، ياسر علي ماهر، حمدي الوزير، أحمد عبدالله محمود، نهى صالح، وهو من تأليف مصطفى حمدي.

  • تعليق الفيس بوك
  • تعليق الموقع

اظهار التعليقات